Rädda mig!

Uschabuscha, idag mår jag inge vidarevill jag be och få tala om. Det började igår kväll när jag slumrade til i soffan och vaknade efter en kvart och känner hur det svider i halsen och att jag är aldeless slämmig. Jag gick och la mig vid 00.00 men somnade inte förens vid 03, när jag skulle upp vid 8. När jag vaknade kände jag bara " fan jag orkar inte gå  i skolan idag". Då var det mer min lathet som pratade, men efter att mamma kommit ner och sagt att hon var sjuk så stannade jag hemma. Och nu mår jag faktiskt dåligt på riktigt. Ont i hela kroppen, ont som FAN i huvudet, (känns som ögonen ska ramla ut ur mitt huvud) och jag har fruktansvärt ont i halsen.
BTW, nu såg jag en död spindel i mitt rum, äckel päckel ;o den ser nästan lite rutten ut. Den måste kommit fram när jag städat mit otroligt skitiga rum. Vad som försvinner i snö kommer upp i tö, eller vad säger man? :P

Well imorgon bitti kommer Casper hem till mig, Ska bli skönt att få lite kärlek. Bli väckt av en puss i nacken är det bästa jag vet.
Nu ska jag kurera mig mera, kanske kommer ett inlägg senare. :)
PUSS OCH KRAM,
OVER&OUT!


Kommentarer
Postat av: s a n n a

Väldigt fina bilder!

Du är sminkad mycket fint där!

2009-09-01 @ 13:59:25
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Åh, inga problem (:

Tack så hemskt mkt för responsen!

2009-09-03 @ 20:38:34
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0