Godmorgon

Wäääh, jag har vänt på dygnet. Det får jag ångest över ärligt talat för det påverkar allt jag gör. Orkar inte gå i skolan, blir för lat för att ta tag i saker hemma och jag sover bort hela dagen. Haha Vet inte riktigt hur jag ska klara av att vända tillbaka på dygnet för även om jag bara sovit ca 2 timmar så går jag och lägger mig när jag kommit hem från skolan iaf. Dumt det där alltså.

Sen fick jag nyss en ganska rolig kommentar.


Tyckte det var rätt kul att läsa. Stackars jävel som inte har något bättre för sig än att läsa dåliga bloggar och leka svenska lärare. Och ja jag stavar illa, och sriver illa men ingen som tvingat någon att läsa. Jag skiter egentligen i om folk läser eller inte för när jag orkar skriver jag mest för mig själv. :))

Aja tjosan

Kommentarer
Postat av: Ash

Kjipe greier! Blogg har jo blitt en maate aa uttrykke seg paa, og selv om noen er bedre enn andre saa syntes jeg likevell at folk burde ha lov til aa dokumentere livene sine litt... jeg gjoer det mest for meg selv, spesielt siden det er ganske kreativt! :)



Maa si at du har en av de bedre bloggene, elsker bildene dine! Den katten paa ditt siste innlegg var utrolig nusselig.

2010-01-04 @ 22:06:11
URL: http://missouriequalsmisery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0