2012

Hua, jag är lite rädd för det som sägs att jorden kommer gå under år 2012. Jag har vetat om det jätte jätte länge men aldrig riktigt funderat på det. Tänk om det skulle bli så som man sett på film. Kommer säkert inte hända något men lite orolig får man ju lov att bli när man läser om det. Det skall til och med komma ut en film som heter just 2012.
Kanske dags att börja göra ett panicroom eller vad säger ni? :o Gräva ner sig lååångt under jorden eller hitta någon mysig grotta och starta den nya civilisationen? :p Vad skulle ni göra om ni fick reda på att jorden håller på att gå under?

Eller en annan grej jag tänkt på.. vad skulle man göra om hela världen vart attackerade av Zombies? Jag älskar ju zombie filmer osv, det är as coolt. Men vad skulle man göra? Springa runt och döda allt i ens väg eller skulle man hitta något assmart ställe och gömma sig på?  Jag skulle vilja gömma mig i ett köp centrum, så som i dawn of the dead.. Gå och plocka på sig allt man vill ha och leva loppan på allt där inne..  Nalla en schysst kamera och plåta allt. Sen sitta på taket på själva centrumet och skjuta prick på alla döingar. STÖRTCOOLT ju. Jag vill!
Vore kul och se vad folk tänkt om detta? Haha.
haha om man kollar snabbt på mitt pekfinger ser det ut som jag inte har någon nagel!


Kommentarer
Postat av: Psychild

haha, bara en liten kommentar om 2012. den 21a december 2012 så kommer vi att inleda ett nytt ''galaxår'' som bara händer var 5200:eår så jorden kommer ej gå under, sök på google 2012 jordens undergång så finns det ett forum där dom diskuterar det.. jävligt intressant faktigst :) puss<3

2009-11-03 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0