Comviq in my Ass

Fan, nu har comviq buggat sådär igen. Sjukt irritetande. Man kan inte ringa, messa eller få samtal. Jag förstår inte vad dem gör fel hela tiden? Det var ju likadant för typ två veckor sen, och då skulle jag möta upp casper utanför hans jobb. Fick stå i kylan i en kvart helt ensam :( buhuhu en kvart är inte så länge iofs, men endå. Det kunde blitt längre.

Inatt tror jag att jag inte kommer gå och lägga mig. Jag ska vara uppe hela natten och sen hela dagen för att vända på dygnet. Jag gick liksom upp 15.30 idag, det är insane och inte speciellt nyttigt.

Nu ska jag försöka städa upp i mitt rum, för det ser för tääskigt ut alltså, och sen ska jag duscha, och kanske göra en såndär makeup tutorial som folk ville att jag skulle göra. Jag vet inte hur jag ska göra den dock. Jag tycker inte om att prata i cam, för jag hatar min röst, speciellt när jag är sjuk. Och jag har inget film redigerings program så hela filmen kommer bli hur lång som helst.. -__-
Men om jag ska skriva & fota kommer det ta ännu längre tid, och sånt är ju sjukt jobbigt.. blöö. Jag får se hur jag gör helt enkelt.

Så människor, vad har hänt idag? :)
puss och kram



Kommentarer
Postat av: Jimmie Edfeldt

Dom har ju ett antal miljoner kunder i Sverige som ringer dagligen. Blir nåt fel e de ju många som blir drabbade. Jag har själv Comviq men det var nåt år sen ja märkte av nåt fel fastän jag ringer flera timmar varje dag.



BTW: Du e jättesöt! :)

2009-12-06 @ 21:10:51
URL: http://jimmieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0