Efter Wallander.

Okey, jag tog mig igenom filmen hyfsat. Mamma och Pappa hann komma hem 30 min inpå filmen så jag slapp se den själv. SKÖNT. Även fast den är så jävla creepy så måste jag säga att jag gillar den. Den är så mörk och tragisk på något sätt.

Jahap, vad ska man glo på nu då? Kanske ska tvinga mamma att kolla på Drag me to hell med mig. Har inte sett den än. Tankade massa filmer senast jag var hemma hos casper men har inte kollat på någon av dem. En annan var The man from Earth men den verkade så jävla tråkig så jag orkade aldrig se den. Prat filmer är nog ingenting för mig.. så länge man inte pratar om något intressant. Haha

Cool klänning.. Gillaren. Den är från bubbelroom!
Det ser ut som modellen har världens största röv! höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0