Måndag 9 November 16.34

Godkväll godkväll.
Idag har jag inte varit i skolan då jag fortfarande mår rätt illa. Helt sjukt och jag förstår inte varför. Jag äter som en vanlig människa osv men endå så mår jag dåligt.
Jag kom hem från uppsala idag iaf och åkte direkt hem och la mig.. Vaknade 14.30 :$

Btw, den där  foundation jag köpte förra veckan.. Jag tycker den var lite för orange för mig.. Den är väldigt tjock, täcker super bra men färgen är inte riktigt min stil då jag trivs i att vara lite blekare.. hm.. vem vill se ut som en morot i ansiktet? ;p Överdrift iofs. haha

Nu har jag suttit och kollat på massa roliga youtube klipp  på blandannat barn som gör roliga saker eller djur som gör roliga saker.. Jag har faktiskt en favorit med en unge som skriker "blooood, bloood"!.. Se den, otroligt rolig.

Imorgon är jag ledig från skolan. Sjukt skönt faktiskt även fast jag vart hemma idag också.
Well hörs lite senare.
Puss


Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

SV: tack så mycket! =D=D

2009-11-09 @ 16:56:41
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0