Sent Måndag 2 November

Jag har inte haft tid att blogga så mycket idag. Casper kom hit runt 17 och sen har vi bara legat i soffan och degat.. Karln har ju iofs lånat min dator till att spela spel medan vi kollade på tv så där är anledningen också till att jag inte uppdaterat så mycket.
Jag har också pratat massor med mamma osv om min outfit @Orange på Fredag. Den kanske inte kommer bli heeelt outstanding men klä upp mig kommer jag iaf göra.

Jag är superkär i halsduken jag köpte från H&M. Har gått runt med den hela dagen och bara myst, dock har jag ingen bild än men det lär komma inom snar framtid. Nu sitter jag osminkad och utan kläder så jag känner inte för att ta någon bild nu direkt. Hehe.
Jag har fått massa massa beröm för min nya frisyr. Tycker det är jätte kul att så många tycker om den. Det hade jag aldrig trott faktiskt. Jag trivdes i den på en gång efter Erika lagt net saxar, platttångar och gud vet vad. I love it.

Imorgon ska jag gå upp rätt tidigt så jag kände att lite tidigare än vanligt kan man ju faktiskt gå och lägga sig ÄVEN fast det kommer ta ett tag att sova med en stor säl bredvid sig i sängen.. dvs casper! ;)
Än så länge sitter han fortfarande kvar uppe i soffan och kollar på scrubs men han lär komma ner snart när han tröttnat på att sitta ensam. hih.


Oooops det vart en bild med camen iaf. hih
Godnatt. <3


Kommentarer
Postat av: LAJSEIY

men jag har måttt jäääättedåligt

inte svarat på någon kommentar

2009-11-02 @ 23:26:28
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ah men det passar dig verkligen! Saknar mitt långa hår..

2009-11-02 @ 23:31:49
URL: http://whatmustbedone.blogg.se/
Postat av: LAJSEIY

ring imorgon så förklarar jag litegrann <3

2009-11-02 @ 23:36:36
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sedan du och jag träffades eller sedan jag klippte av håret? :D

2009-11-03 @ 10:08:45
URL: http://whatmustbedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0