Shopping

Idag efter skolan åkte jag in till stan för att shoppa. Först hängde jag iofs med casper till BK där han skulle äta lunch sen tillbaka till jobbet. Efter det Gick jag till Gina Tricot och köpte ett par svarta glansiga leggings.. Jag provade massa olika plagg därifrån men inget som jag direkt passade i eller som jag kände att jag gillade.
Efter det gick jag till H&M där jag hittade ett vitt linne med nå tryck av ett nagellack som häller ut rosa nagellack.. hehe kostade 99 kr och jag tyckte det var lite ballt. Jag köpte också en brun-glittrig halsduk som jag ÄLSKAR. <3
bilder kommer sen, ska först klippa bror min!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Michaz

Skön dag med andra ord ;) alltid kul att gå runt och ba testa

2009-11-02 @ 18:11:46
URL: http://michab.webblogg.se/
Postat av: simone

sv: Tack så hemskt mycket fina Hanna! Vad snäll du är :D

2009-11-02 @ 21:04:29
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0