Sovdags.

Nu är tiden inne tror jag. Imorgon är det skola igen och allvaret börjar så kanske är en bra grej att bara utvilad och så. Kommer väll antagligen sluta med att jag sitter uppe hela natten iallafall och kollar på film eller liknande, men lägga mig i sängen ska jag iaf göra.
Jag skulle vilja ha ett samtal från mitt lilla spöke dock men vet inte riktigt vart han håller hus och jag är för fattig på telefonen för att ringa/smsa. Men Imorgon kommer studiebidraget så då ska jag fylla på kontantkortet.

I veckan har jag inga direkta planer mer än att jag ska gå i skolan och försöka ha 100% närvaro. När det kommer till min budget ser det lite mindre ljust ut. Ska betala en skuld på 200 kr, köpa något nice plagg att ha på mig i helgen då jag ska på klubb i Uppsala med pojken och massa andra. Sen måste jag också betala en faktura på lite smink jag köpte över nätet, dock bara 39 kr.. Sen måste jag ju spara pengar till helgen också så jag har råd att komma in och sen att dricka där inne. Blir lite jobbigt annars. ^^
Jag måste verkligen skaffa mig ett jobb så jag slipper känna att jag måste snåla med mina pengar.. Bleh. Jag som är sämst på att hålla i pengarna. Wääh, men nu ska jag vara stenhård. (Försöka iallafall.)

Aja, godnatt och Puss!


Kommentarer
Postat av: Asall

Shit vilka vackra ögon du har.. !

2009-11-02 @ 22:08:54
URL: http://simplifiedthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0