Tisdag 10 November 13.17

Godmorgon, eller kanske Goddag!
Jag har precis vaknat för en liten stund sen, lite sent kanske men vad ska man göra när man somnar vid 06 på morgonen? ;o
Jag känner att jag skulle säkert kunna sova några timmar till men ska till skolan imorgon och jag gillar heller inte att sova bort en hel dag.

Idag ska jag ut och träffa Nicole ett tag tror jag om jag orkar röra på mig från mitt hem, men det ska nog gå bra. Jag har ingen aning om vad vi ska göra så det återstår väll att se antar jag.
Btw, vilken dag som helst nu får vi kattungar igen. Hihi En av mina 8 katter som heter Trollet ska klämma ut ett par kattungar som vi ska sälja. Nu kommer ni säkert tänka " åååååååh vad mysigt med kattungar, som är så sööta!". Jovisst. söta är dem, men det är fan inte mysigt att vakna tidigt på morgonen, gå upp till köket för att äta frukost och kattjävlarna biter en i fötterna och hänger i kläderna.. Bleh, nej jag har fått nog efter ganska många kullar.

Jaja, nu tror jag att jag ska städa lite.
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0