Tisdag 3 November 18.23

Hemma Hemma Hemma Hemma!
Åkte först till stan med Casper men där hittade jag inget av intresse. Sen hänge jag med honom till kista där han skulle möta sin pappa och åka hem till Uptown.
Så innan jag åkte hem bestämde jag mig för att gå runt lite i Kista centrum och titta lite och då fyndade jag ett Armband.. Ett svart med Nitar på från Jc. Kosta 159 kr.

 

Sen löpte jag två långa baslinnen från JC också. Det var två för 199 så jag passa på. Behövde endå nya linnen.
Jag passade också på att köpa en foundation. Min är redan slut. Denna gång satsa jag på En loreal foundation. I affären tyckte jag den verkade ganska bra.. Verkade Täcka ganska bra och den var rätt tjock. Sen ska den hålla i upp till 16 timmar.. Ska prova den senare tänkte jag.

 


Kommentarer
Postat av: Michaz

hahaha ah jag vet, jag kan kolla på det igen och skratta lika mkt, haha så jävla bra gjort. Jag har köpt en kudde som kostade 650 000 dollar, jag tycker inte det är några pengar !

Medan resten då alla fattiga människor som bor i hyddor, inte har råd.

hahahah så jävla bra gjort!



Sen hon efterblivna jäveln på toaletten oxå, hahaha fyfan. Så här spolar jag! Jag torkar mig då, med det här, det här pappret som rullar här. Hahaha

2009-11-03 @ 20:38:02
URL: http://michab.webblogg.se/
Postat av: Frugan

Fan ett sånt som jag hade ju typ :(

Som nån slarvade bort på stadshotellet i Sala...

Mitt favvo :*(

2009-11-03 @ 23:42:34
Postat av: Frida

Har haft en sån, funkar faktiskt :)

Kika gärna på min blogg och kommentera, puss!

2009-11-04 @ 21:29:23
URL: http://ffridaahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0