Tisdag 3 November 22.18

Näääe. Fy vad trött jag är. Jag funderar på att snart ta en varm dusch och sen krypa ner i sängen och kolla på en mysig film. Klockan är förvisso snart 22.30 och det är rätt mycket men å andra sidan börjar jag inte förens klockan 12 imorgon så lite senre än vanligt får man ju vara uppe.

Maten på Bella Vista var rätt god. Jag åt bara en pizza men ångrade mig senare mitt val då mamma fick en sallad som såg super god ut. Attans bananer.

Dagens IQ FISKPINNE

Och vinnaren är.. den förtjusande, Desirée Nilsson.
Grattis :*

"2. Brudar med tjocka lår! Euw..? Titta på den här bruden te.x! Ser ni hur liten hennes midja är, så har hon jättestora lår till det!? Det ser inte normalt ut, och inte snyggt heller för den delen! Jaja! Tycker detta är jättefult iaf, för ser ni hur tjocka de är!? Kalkon lår..?"

Efter att hon skrivit detta helt IQ Fiskpinne text lägger hon ut en cencurerad bild på kissie.  Nu ska jag inte alls försvara Kissie för hon är ju inte den snyggaste damen på jorden. Men vem fan sitter och säger "Brudar med tjocka lår! Euw" haha seriöst, sorgligare människa får man ju leta efter. :D Nu ska ja inte säga heller att jag är jätte upprörd. Jag förstår bara inte att hon inte fattar hur jävl KORKAD människan framstår sig vara. Det är så fruktansvärt L O L.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det var riktigt längesen! jo det är bara fint! lite sjuker bara...



själv då?

2009-11-03 @ 22:42:28
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: M A L I N

båda de två är ju tragiska!



sv: haha ja det är lite jobbigt men hoppas svullnaden ska gå ner snart :D

2009-11-03 @ 22:47:25
URL: http://nilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0