back on cra... track!

Wohow, visst är jag årets mest aktiva bloggerska? Haha jag borde vara top 10 på det allstå.
Jag vet inte varför jag inte vart så aktiv faktiskt. Tror jag tappade gnistan lite faktiskt.
Men vad som hänt sen senast är faktiskt inte så överdrivet mycket. Har börjat gå mer i skolan. Btw, tack för alla som kommenterade och peppade mig till att gå till skolan. Jag blev väldigt glad och förvånad måste jag säga.

Annars har jag spenderat massa massa tid hemma hos Nicole och Tobbe och lekt med deras underbara son Milo <3
Nu är han 6 månader och han lär sig så mycket hur fort som helst. Nu kan han nästan krypa, man ser hans första tand komma fram, han har faktiskt idag bajsat sin första riktiga bajskorv. HAHA, fick ett jätte gulligt sms av nicole där det stog " Lille har bajsar sin första bajskorv! Den va så fast och söt!". soooo cute.



Nu sitter jag hemma hos Casper och kollar på tv. Har precis plattat mitt hår inför morgondagen då jag ska provfotografera för Texas smokehouse. ;o Jag må faktiskt säga att jag är lite nervös.

Förra torsdagen ställde jag upp som hårmodell för Erika i hennes skola. Temat var halloween och jag skulle gå catwalk med massa andra tjejer. wow, jag var super nervös men det gick helt okey även fast jag ärligt talat inte trivdes så bra i sminket. HAHA, jag såg lite ut som ett freak. Erika gjorde ett suuuuuper bra jobb med håret dock, i luved ut.. Jag ska bjuda på en bild. Man får skratta HUR MYCKET MAN VILL. Det är bra precis det jag gör :D

Puss puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0