Fortfarande Onsdag..

Well, det är fortfarande onsdag. Sitter hemma på sängkanten och tittar runt på nätet efter en ny jacka och lite annat smått och gott. Hittade faktiskt massa snygga kläder på Junkyard.se som tex jeans, hoodies och som sakt jackor. I slutet av inlägget kommer lite bilder.
Dagens plan idag var ju att åka till Farsta Centrum igen för att köpa nässpray och kolla på skor.. Men vad fan hände? Sitter fortfarande kvar hemma och inte en fena rörd.
Istället har jag ätit en asgod Billys Pan pizza AKA smalmat, jag har sminkat mig och klätt på mig. Blev ett par vanliga mörka jeans, ett olivgrönt linne och en grön adidas tröja.

Jaja, nu ska jag springa iväg hem till Erika och titta på film och snacka skit. Om jag kommer iväg ;) ...
Men först lite bilder från Junkyard. Puwsåkram

Jag vet inte hur jag skulle kunna bära upp lila jeans,
Men jag tyckte dem var lite coola endå.
var lite förvånad dock när jag såg en manlig och en kvinlig modell. Tog ett tag att koppla.



Mörka Baggyjeans av märket Nikita tror jag.


Också från Nikita, och dessa tyckte jag faktiskt var skitsnygga.
synd att modellen inte hade någon röv bara ;o



En hoodie från Burton.
Denna fick jag Lite stånd av om jag ska vara ärlig.



DENNA JACKA vill jag seriöst ha. Den kostar 1499 kr men jag vet inte riktigt hur varm den är . :(


Kommentarer
Postat av: Mysan

Åhh me like :D



Måste nog köpa de där Baggy jeansen från Nikita :)

2009-10-31 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0