i Brist på annat :)))

Brukar du komma i tid: Om jag vill.
Vad hade du i din mun senast: hihihih :$
När mår du bra: när casper är en snäll pojke och när allt går fett bra.
När blev du fotad senast: idag av mig själv ;o
Hur känner du dig nu: sjuk, irriterad, lättroad
Kan du laga mat: jag är mästaren på att göra pytt i panna.... och billys pan pizza.
Vad pluggar du: Media
Vad tycker du om fötter: är fruktansvärt fula.
Är du smart: Absolut!
Vad har du på dig: allt för lite.
Är du aktiv i skolan: något otroligt. 50% frånvaro :)
Vad saknar du: en näsduk och min karl.
När och varför grät du senast: hade en såndär askön fight med casper.
Var det pinsamt att svara på det: ja för det är så pinsamt att grina.. buhuhu
Hade du en bra kväll igår: hmm. joooodå. sen kväll med svensson svensson.
Din favoritdryck på morgonen: juice
Vad ska du göra i sommar: det har ju precis vart sommar ;o
Är du nöjd med ditt liv: ska man vara ärlig på denna fråga?
Vad vill du jobba som: jag vill bli.. diktator.
Har du tråkigt just nu:jepp
Vad gör livet värt att leva: the smell of poop in the morning.
Vad i livet ångrar du: ojojoj,, detta kan jag skriva en uppsats om.
Är du musikalisk: ja som fan. fast bara i duschen.
Vad lyssnar du på för musik: schalger, dansband och death metal :)
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nunna?
Är du bortskämd: ibland
Är du trött: ja, men med tanke på att jag inte kan andas med näsan så kommer jag inte kunna somna.
Vad gör du imorgon: snorar.

Din första
Operation: opererade bort mina polyper när jag var en skitunge.
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Malin Gulde
Första priset: Var väll någon skit på dagis.
Första sporten du började på: dans
Första husdjuret: hade fåglar när jag föddes.. men annrs äre väll marsvin.
Första semestern: Minns inte
Första konserten: Måste vart... Lena philipsson för massa år sen :)
Första kärleken: trore va emil .. när jag gick i 7an.

Favoriter:
Filmer: Komedier och skräckisar!
Tvprogram: hmm.. massor.
Musik: massor.
Drink: ÖL
Kroppsdel (på kille): mage
Sport: sova
Plagg: mjukisar.
Skola: ?
Bok: anne franks dagbok.

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: snyta mig.
Lyssnar du på: tystnaden
Väntar du : nå kul skämt?
Tittar du på: Skärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage :)
Busig eller lydig: Busig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0