Torsdag och Fredag

Nu har jag vart sådär dum igen och inte uppdaterat. Fy skäms.. Men jag har faktiskt vart två dagar hos Erika.
I onsdag åkte jag ju dit och då satt vi framför tvn hela kvällen och kollade på film och käka chips.  Sen igår, så skulle hennes syster Sofia och hennes kompis på fest så vi pimpade dem lite granna. Jag sminkade och Erika gjorde håret. Dom vart dunder snygga, bilder kommer. BTW, Erika har klippt mig också, jag är super nöjd! hihi
Efter allt fixande med tjejorna så skulle vi börja göra och själva i ordning och sen dra ut på krogen.
Jag och Erika åkte först till Nivå och tog en öl där. Sen åkte vi till Harry B James där vi träffade massa kompisar. Tex. Linnea och Carro som vi hängde med hela kvällen. Well, det slutade med att jag vart full som fan och fick åka hem.

 

Vad tycker ni om håret? :D

 

Nu ska jag iaf snart till Handen och lämna lite pengar och sen ska jag åka hem tror jag och mysa ner mig i sängen..Jag är allt för bakis för att orka göra någonting idag ;o

 

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0