Bajen - Gais

Fick två biljetter till matchen som jag skulle ge en till casper och en till brorsan så dom kunde gå på matchen medans jag jobbade. Men casper var inte sugen, och brorsan fick inte med sig någon kompis  som han kunde gå med. Så där stog jag med två gratis biljetter till Hammarby - Gais och tänkte. FAN, nu har jag fått tag på dem helt i onödan. MEN så slog det mig att jag har ju en kär vän, eller casper har en kär vän som jag lärt känna som heter Chrille och han är ju bajare. Så Jag frågade karln om han ville ha två gratis biljetter till honom själv och en kompis och tro det eller ej MEN HAN VILLE. tjoho.

Så vid 17.30 ska jag vara på söderstadion och börja jobba. Johan kanske är där och fotar, så då får ni se hur jag haft det. Kan iofs lägga upp en gammal bild på mig när jag softar i halvlek. Minns inte vilken match det var dock. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0