Dagen efter

idag är en mycket mycket seg dag. Var på remember the 90s igår, vilket vad rätt kul. Jag lyckades ganska bra med att få i mig en hel del av massa alkohol, men det är ju inget annorlunda. -__-  jag måste tagga ner lite tror jag. Känns inte kul att höra från andra " du är alltid så jävla full". Det känns så jävla pinsamt, men jag har ju onekligen ett problem.

Nu är jag fruktansvärt bakfull, och trött. Kom hem vid 8 imorse. Kanske i det senate laget, eller kanske tidigaste.
jag har vart jätte dålig på att uppdatera i helgen också vilket beror på vissa saker. Det har hänt lite dem senaste 2 dygnen som fått mig att tappa lusten till allt. Det finns så mycket man vill säga, men inte riktigt kan.

kanske skriver lite senare.
puss

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vilka fina bilder du har högst uppe på din blogg på dig själv, jättefina verkligen.

2009-09-20 @ 20:02:16
URL: http://prettyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0