Kill Bill vol.2

Nu sitter jag i soffan hemma hos Casper och dricker pepsi. Marcus är här också och vi ska snart kolla på Kill Bill vol.2.
Första kill bill är nog endå min favorit för det är mer Action i den. Men 2an är inte dum den heller måste jag endå säga.
Jag håller på att tanka Hot Rod och Battle Royale också. Två toksköna filmer. Hot Rod är en komedi med otroligt dum humor, lite som Napoleon Dynamite för dom som sett den. Och Battle Royale är en asiatisk film. Jag vet inte om man ska kalla den en action film kanske men det handlar iaf om en asiatisk skolklass som blir satta på en öde ö där dem ofrivilligt måste vara med i ett spel. Och spelet går ut på att vara sist kvar, alltså måste man döda alla sina kompisar och självklart vill ju alla leva. Dem får inga direkt vapen att döda med utan dom kan få objekt som ficklampor, stokbannor etc. Jag tycker det är en sjukt sevärd film.  Luve it. <3

Jag hjälpte Casp med lite städning också. Jag storstädat hans badrum från golv till tak iprincip. Nu är det kliniskt rent där inne.. ;D han borde vara glad. (a)

HAHHAHAHA marcus skulle precis passa casper en tändare genom att kasta den till honom.. MEN han lyckades inte komma ända fram till casper utan tändaren plumsade rätt ner i mitt stora glas med cola. HAHA Ofta en sån sak händer? :D

Battle Royale Trailer
Btw, den är på japanska. Jag är vanligtvis inte så förtjust i japansktalande filmer men denna är as bra.

Hot Rod Trailern


Kommentarer
Postat av: Emmelist

klart jag lägger till dig med! men vart har du ngn ikon då? :D

2009-09-27 @ 23:09:27
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja vilka/vilken serie tycker du bäst om ?

Gå in på www.janiceochleyla.blogg.se och skriv.

Tack i förhand.

2009-09-27 @ 23:57:35
Postat av: Emmelist

haha ja det var jättekul att testa en sån :D var mitt andra försök under videon, så det är inte så svårt som man kan tro :P

2009-09-28 @ 01:31:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0