Ledig

Idag är jag ledig från skolan vilket är ritkigt skönt. iofs har jag inte ett så actionfyllt schema vanligafall, men det är skönt att få va hemma och bara ta det lugnt iaf :)
Planerna för idag är iaf att jag ska gå till ica och lämna mitt cv där och jobbas på jobb. Funderar på Ica här i tallkrogen , och sen Bea . Har redan  lämnat mitt cv på bea men ska göra det igen :)

Sen ska jag skriva lite på en uppsats om språk, en språkundersökning vill säga, och så ska jag läsa lite på engelskaboken som ska va klar nästa vecka.

Men vi hörs lite snare så får vi se om jag lyckats åstadkomma något ;p
pusss

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det tycker jag verkligen att du ska göra. dom är så roliga att göra och ÄCKLIGT GODA :D



sexig header ;)

2009-09-17 @ 15:00:21
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0