Måndag igen

Så är det Måndag igen och allvaret börjat. Fan, jag är så fruktansvärt trött på skolan. Jag har sökt jobb i helgen, bara skitjobb förvisso som Mcdonalds och Ikea men endå. Jag behöver pengar så jag slipper vara en fattiglapp.

Jag och Sanna hade iaf en lite photosession igår. Eller liten och liten, det vart 500 bilder ungefär och sanna envisade sig om att jag skulle ligga i vattnet. VI höll nämligen till vid flatenbadet och sanna hade köpt blått tyl som jag skulle se snygg ut med. ;p
Än så länge har jag inte hunnit kolla igenom alla bilder då det vart jävligt många, men jag gör det lite eftersom.
Det var svinkallt i vattnet och jag låg där och led medans sanna plåtade. Men det vart iaf ett par bra bilder tycker jag. Får inte lägga ut så många än innan sanna hunnit fixa dem. Men jag har redigerat två av dom bilderna jag tyckte bäst om som jag kan dela med mig av nu. ^^,



Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Tack så hemskt mkt (:

Vad glad jag blir!

2009-09-07 @ 20:10:22
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0