Morrn morrn!

Idag orkade jag verkligen inte gå till skolan. En lektion på en timme ungefär, då kände jag att jag lika gärna kan stanna hemma och plugga inför mitt prov imorgon. Dock går det inte bra för mig att plugga, jag vet liksom inte hur jag ska plugga /: well well.
Jag känner för att göra något idag, som att åka till stan eller fota etc, men jag har så himmla mycket hemma jag måste göra innan jag åker till uppsala imorgon.
Städa vardagsrummet, städa mitt egna rum, plugga, tvätta. Jag kommer inte ha tid med någonting :'[

Bilden tog Sanna Andrée i tisdags i studion på Nella.  Sjuktsnygg bild, gilla den så mkt så jag var tvungen att lägga upp den. Dock jag som har redigerat den, men flera bilder från samma session hittar ni på bilddagboken, sök bara på electro ;)


Kommentarer
Postat av: lajseiy

du är så duktig!<3

2009-09-10 @ 12:58:22
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0