Nytt smink, Hurray!

Jag och pojkvännen tog oss en tur till farsta centrum för att kolla på rea skor, samt införskaffa mig en ny foundation och ett nytt puder då mitt tidigare har tagit slut.
Så jag köpte en av make up stores foundations som jag vet är bra. Jag har använt den tidigare, dock under vintertid så jag hade den ljusaste då jag är rätt blek. Nu efter sommaren behövde jag dock en lite mörkare så jag köpte färgen som kommer efter. Jag har alltid gillat make up stores produkter så jag håller mig till det. Den kostade iaf 245 kr, det var det värt!
Sen köpte jag ett puder av Max factor som heter creme puff, och den ljusaste färgen som heter translucent. Den finns att köpa på bland annat H&M. Jag har inte hunnit använda den så mycket än, men även fast det var den ljusaste färgen av dom alla så tycker jag att den är lite mörk endå. Ska komma med en utförligare värdering när jag hunnit använda den. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0