orkar inte.

Idag har jag som sagt vart med Nicole, det har vart jätte mysigt. Har lekt med bebisen, halvkollat på en film, snackat skit och ätit onyttigt. Jag har dessutom sminkat henne, vart dunder snyggt. Kommer möjligtvis bilder sen.
Senare vid 21 drog vi till fabriken i stockholm på Traffic för att lyssna på DnB och dubstep. Dock av någon jävla anledning, blev jag skit deppig och började tänka på saker jag inte vill tänka på, och insåg saker jag inte ville inse. Detta fick mig att helt tappa lusten att festa och släppa loss, så istället för att stå och dra ner på Nicole och Tobbes humör drog jag hem. Nu är klockan 01.22 och jag har precis tagit bort sminket och ska lägga mig i sängen och fundera och läsa lite. Får se om jag inte somnar på en gång dock. Hehe, damen är trött.

Imorgon ska jag på tillsammans med Målle. Det ska bli dunder nice. Träffa underbara människor och mingla runt samt lyssna på bra musik och dansa. Kanske koppla bort tankarna från allt bittert.

Bilden visar mig och sötaste Målle på hennes födelsedag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0