PEPPAR FÖR IDOL

Nu börjar IDOL om 8 min, fyfan va pepp jag ÄÄÄÄÄÄR.. hihihihih
okej det där gick väll lite till överdrift, men det ska bli nice att kolla en stund iaf.
Köpte ett svart nagellack samtidigt som jag var ute och köpte en födelsedags present till pappaidag . Depend nailpolisg är "märket", haha inte världens bästa nagellack men jag hade 40 kr över så jäg tänkte what the hell, jag kan lika köpa ett svart då mitt är slut.

Fick hem ett brev idag också där det stog att jag beställt en makeup grejja från internet, vilket jag iofs har gjort men jag hade glömt det. haha det ska bli intressant och se om det är skitsmink eller om det faktiskt funkar. Det kostar 0kr för själva sminket och 36 kr i frakt. Det ska tydligen vara något set med lite olika ögonskuggor , och jag som är sminkkåt tackar ju inte nej. Alltså, suger produkterna är det inte en stor förlust med tanke på att det var så billigt. :p

Jag känner mig på lite bättre humör nu iaf, eller snarare jag har börjat tänka på någon annat än det innan. Fick ett glas skumpa innan maten också, mmmmmmmh gott!

Kommentarer
Postat av: ELINA

SV: Tack då :D:D

2009-09-16 @ 20:27:01
URL: http://mcnastyaidsbrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0