Sista dagen på veckan

yes, idag är den sista dagen denna vecka. Har nämnligen studiedag imorgon. Så fruktansvärt skönt och jag är ganska stolt över att jag lyckades ta migg up ur sängen och att jag inte bestämde mig för att skita i allt igen.
Nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe och tankar musik som jag ska lägga in på mobilen.
Haha idag är jag inte lika arg och irriterad som jag var igår på Bajen Suportrarna även fast morgonen började med nyheterna på radio och det första dog tog upp inom sporten var bravaderna från gårdagen.

hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

No kidding. Jävligt jobbiga kan dem vara därför man bara har killpolare typ! ;)



2009-09-24 @ 18:14:54
URL: http://itsjuicybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0