Tjosan

Nu är jag iaf framme i Uppsala. Haha Klockan är 20.54 när jag skriver detta och det har ju inte direkt tagit ett dygn att åka.. hah Men Caspers dator har levat sitt egna lilla liv och pga det har jag inte haft tillgång till en dator.
Well, kulturnatten ikväll, men det verkar inte som att något intressant händer än så länge. Vi ska väll antagligen hem till en av caspers kompisar och dricka några öl sen får vi se vad som händer. Dom flesta här är dessutom sjuka, sega från igår eller ska ut på Nation, och varken jag eller casper har pengar eller kårleg ;o

Nu sitter jag ensam hos casper iaf medans han är över hos sina päron och hemtar en windows skiva så han kan formatera datorn, och jag sitte rhär med en öl och tar det lugnt med americas funniest home videos i bakrunden.
Lite trist att så lite händer idag och att vi är panka. Men men vad ska man göra liksom?

Aja, ha det bäst!
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0