Tristess

Sitter hemma, halvkollar på Svensson Svensson och redigerar lite gamla bilder på Felizia bland annat från studion.
Men fan, jag har galen idé torka och vet inte riktigt hur jag ska göra för att det ska se intressant ut.  Jag vill inte över redigera bilder, det är det värsta jag vet men jag vill endå att mina bilder ska se spännande, häftiga och interssanta ut.
Där emot, har jag massa fotoidéer där jag behöver modeller. Någon i stockholms området som är intresserad av att stå modell? ^.^

Här är iaf en av många bilder som vart av Felizia för ett halvår sen.
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Felizia

Åh jag vill vara med igen! nu har jag ingen lugg heller! :D jag gör vad du vill! :P

2009-09-04 @ 07:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0