Tröttaste tjejen i stan

Idag är jag trött trött trött. Kunde nästan inte sova inatt pga vissa anledningar, så det var smartsamt att gå upp, även fast jag gick upp några timmare senare än vad jag borde. Skolan i allmänhet var inte så jobbig iaf. Skolan brukar inte vara så jobbig, det gällar bara att orka ta sig dit och det är väll det som brukar vara prblemet för dem flesta. Att glida runt i skolan kan faktiskt vara ganska kul.
Nu efter att ha kommit hem så sitter jag och dricker kaffe så jag inte somnar, redigerar lite bilder jag tog ute på mig själv (lol).
Det ÄR dessutom fruktansvärt vaaaaaaarmt, sitter och lökar som fan här hemma -__-

Bilder kommer sen.
Puss

PS. Mattias är en coooool jäkel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är allt bra med dig? :)

2009-09-15 @ 19:01:06
URL: http://majlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0