Woho.

Nu har jag äntligen fixat till min layout. Fortfarande inte en WOW upplevelse när man ramlar in på den, men endå. Det får duga än så länge.
Tidigare ikväll, vid ungefär 20 snåret så var jag dundertrött. Jag borstade tänderna för att gå och lägga mig och läsa, men sen kom jag på att jag inte sett något avsnitt av idol ( nörd ) så jag sprang upp för att titta på det.  När idol sen var slut och jag hade skrattat färdigt åt alla som var så fail, var jag inte ett dugg trött.  Så vad ska man göra nu liksom?! Vad gör folket?
Under tiden idol var, målade jag mina naglar knallröda, och sorterade ut en sopsäck som var full med gammalt skit som hade legat och samlat damm.

Så nu blir det en old bild på mig från julafton, eller om det till och med är från nyår!
Puss&kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0