Bajen - GIF

SHALALALA OEEEEEEEY HAMMARBY!
2-1 till bajen, skön jävla seger. Tack till Filip Bergman och min personliga favorit Linus Hallenius som för övrigt vart matchhjälte. Puss på dig för fan.
Matchen var lugn tills dem sista minutrarna då det vart bråk mellan spelarna och även lite kass stämning på läktaren, men för övrigt tycker jag att det var en bra match och det var härligt att vi fick vinna mot GIF första gången på söderstadion den här säsongen. Tjoho!
Kul att så många som 6000 pers deltog i bajentåget från medis till söderstadion och att ca 11000 kom på matchen, alltid kul med fullsatt :D
För min del var det jävligt kallt där jag satt i min lilla stol och min blåa filt och med packade och skrikande ungdommar, men jag klarade mig och är nu hemma säkert.
Nu ska jag krypa ner i min värma säng och försöka somna till en bra film!

Ha det bra vänner så hörs vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0