Butter

Nu är jag på bittert humör igen. Börjar bli trött på mina humör svägningar. Ena sekunden är man hurtig, glad och positiv, sen andra sekunden är man ledsen, arg och seg av någon anledning. Jag har ingen aning om varför och det är så himla tråkigt.
Jag är 19 år, och vill vara en pigg och glad tjej som tar tag i saker. Klarar av att gå i skolan, och fixa uppgifter osv men jag gör inte det. För mig är det inte att "bara" göra saker som så många säger.  Det finns någonting i mitt lilla huvud som gör så att jag alltid kommer på en anledning till att inte gå till skolan, att inte gå och träna, att inte göra läxor osv osv osv. Folk säger till mig att jag är för lat, och det är därför jag inte går och jag blir varje gång lika ledsen av att höra det.
Mitt liv måste få en struktur, och inte gå upp 8 på morgonen vissa dagar och andra dagar gå upp 12. Det funkar inte. det ska vara antingen eller. Jag skulle vilja vara en person som kom upp tidigt på morgonen (kanske inte 8), äta en mysig frukost och sen ut och träna eller något. Sen ta tag i saker som man måste göra. Men det blir aldrig så för mig. ALDRIG, och det är så fruktansvärt frustrerande. Känns som jag måste ha någon personlig assistent som säger till mig exakt vad jags ka göra vid exakt dem tidpunkterna och sen verkligen får mig att göra det.
Blir Galen, livet är inte det man förväntat sig för 5 öre. Suck.


Bild från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0