Ibland får jag lust att träna, Men då chillar jag i soffan till de går över

haha, istället för min promenix ute i solan gick jag över till grannen Emilia ett tag. Vi satt och snacka skit med hennes mamma, käka godis och bara umgicks. Det var ju faktiskt rätt länge sen.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord, som gamla minnen, tvprogram, våra syskon och så vidare.
Sen så tog vi upp det här om roliga grupper på Facebook som inte har någon mening över huvud taget. Emilia tog upp denna som jag har som rubrik " Ibland får jag lust att träna, Men då chillar jag i soffan till de går över". haha jag kan säga att jag skrattade högt när jag hörde den. Att det finns människor som kommer på sånna idiotiska namn på grupper. haha
Eller grupper som "En bakfylla är roligare än Petra Mede". Haha den guppen gick jag med i för några dagarsen när jag spydde galla över TVn när Petra Mede deltog i Så ska det låta. Jag lovar er kära vänner att det var ta mig fan det värsta jag hört. Eller en annan som heter " Vart är du?- centrum.- Okey.. Är aina där?". Den tycker jag är klockren, om man har lite förorts humor!. haha

Nu ska jag måla naglarna svarta och kolla på Solsidan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0