Nyvaken

Nu har jag precis vaknat eftet en låååång powernap. Kom hem sent igår och har inte sovit så bra så jag tänkte sova någon timme. Istället för någon timme vart det flera timmar. hmm.  Kanske ska sova lite till så kan jag kanske vända på dygnet och vara uppe hela natten med tanke på att skolan börjar imorgon. (inte pepp)

Ja är så less idag, på allt och alla. Förstår inte varför jag lägger ner så mycket tid på andra än på mig själv när jag vet att jag inte kommer få någonting tillbaka. Jag blir lika ledsen varje gång jag kommer till insikt om det. Ingenting blir ALRDIG vad man förväntar sig. Det kan vara en fest man sett fram emot, men som inte alls blir som man förväntat sig, det kan vara ett förhållande med någon, det kan vara en god maträtt man inte ätit på länge så inser man att det inte alls var så gott som man hade hoppats på. Varför kan man aldrig få vara nöjd. varför finns det alltid något eller någon som ska gå tvärt emot en. Suck, jag är less.

Btw, ser Iphone 4g ut såhär när den kommer ut, då blir jag fan imponerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0