Och så igen.

Nu har jag gjorde det igen alltså. Jag skulle stannat uppe när jag var pigg i morse istället för att sova " några timmar". Nu har jag precis vaknat och klockan är 15. Jag har missa nästan en hel dag igen och jag är fortfarande lika trött. Skulle kunna sova flera timmar till, men ska upp till skolan imorgon.
Jag vet att ikväll kommer jag sova kanske 04 igen och det kommer säkert blir att jag skippar skolan bara för att jag är så trött. Jag hatar att vända på dygnet, det är det värsta jag vet. Men vad ska man göra när man sover helt värdelöst varje natt?

Aja, av det lilla jag ser ut genom persiennerna så är det klar blå himmel så jag ska nog ta och försöka gå ut än sväng. Vad jag ska göra ute har jag dock ingen aning om.. suck. Fota kanske, det var länge sen!
ja, ja. Vi får helt enkelt se vad jag hittar på när jag gått upp.
Nu ska jag käka något och vakna till!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0