Sjukling

Nej, nu har jag gått och blivit sjuk.. Typiskt också så här till lovet och allt. Är det bara stockholm som har lov denna vecka eller har alla det? :)
Well, jag har lite panik över min ekonomi den här månaden. Fick en Skyhög telefon räkning på 800 kr och en jättekass lön på endast 1000 och sen studiebidraget. MEN studiebidraget är nu tyvärr slut för jag fyndade en jätte fin Kavaj på H&M som jag var tvungen att ha. Den rockade jag på BirgerJarl i Uppsala i torsdags och stormtrivdes. Jag har aldrig haft en kavaj så det var kul att skaffa något nytt till garderoben. :)

Well, nu har jag iaf hittat massor med kläder på internet som jag vill ha min inte har råd med. Känns jätte hemskt verkligen för jag måste leva budget i en hel månad. usch, tanken får mig att vilja kräkas :(


Kommentarer
Postat av: Han

Så snygg!

2010-05-16 @ 20:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0