22.40

Go'kväll!
Här sitter jag i mitt rum, med datorn i knät och kollar på gamla Stockholm Live avsnitt från några år tillbaka. Mycket roande må jag säga om man uppskattar stand up komedi. Vissa av dessa komiker har dock blivit så tjatiga och kommer inte med något nytt längre.. Ta tex. Magnus Betnér. Han var ju hur rolig som helst när han var "ny", och iallafall jag tyckte mycket om hans stil, att han var så ärlig och lite bitter på något sätt. Nu efter 5 år(?) har det blivit så otroligt tjatigt. Det är inte lika roligt längre att höra på hur alla suger och att alla är värdelösa. Ett citat jag hört från honom som jag iofs diggar än i dag är det då han sa " Jag är sån som tycker att alla man träffar är en idiot". Jag måste faktiskt hålla med honom om den punkten... Första gången han sa det.  17 gånger senare börjar det bli lite lame faktiskt. grr.

Men men, imorgon får vi se hurvida jag kommer till skolan. Trafiken är ju som sagt som den är och man kan ju inte riktigt veta om man ens kommer på en tunnelbana. Vad har jag förstått nu så ska det gå ersättningsbussar ifrån där jag bor in till gullmarsplan och sen därifrån tunnelbana in till stan. Men vem fan orkar trängas på en buss med 500 st stressade tanter och gubbar som luktar mogon-andedräkt. Inte jag iallafall. Jag känner att jag helst skippar den biten och stannar hemma.

Jaja, snart är det natti natti för mig så ska börja göra mig ordning.
puss och kram


Kommentarer
Postat av: emmelist

hallå stumpan! klart som tusan att jag kommer ihåg dig :D where have you been all my life? :D



2010-02-22 @ 23:41:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

jag mår bara fint. du då hanna?



haha rätt skoj att trafiken stannar upp helt hos er då det kommer lite snö. här har vi haft dunder mycket snö hela vintern men allt funkar som vanligt :P vi är väl mer van.. bondar som vi e ;)

2010-02-22 @ 23:49:00
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0