Birthday Kid!

Den bittra damen Is in da hoouse. Jag har vart på så skumt humör dem senaste dagarna. Har nästan bara velat sitta för mig själv i mitt rum och läsa, kolla på film eller sova. Under dessa dagar sen jag skrev sist har jag hunnit fylla år bland annat. tjoho. Fick 2000 kr av mamma och pappa till en ny mobiltelefon. Vart en sony ericsson Aino med abonemang och hela skiten. Har endast haft kontant kost och behövt tanka på med 200 kr i månaden och det har väll funkat bra. Men nu börjar allvaret med telefonräkninger och verkligen verkligen hålla koll på hur mycket man ringer. Grr, jag är lite rädd faktiskt må jag påstå. :$
Sen fick jag tre av 4 (?) twilight böcker, ett linne och en blus och sen lite smycken. Jag känner mig rätt nöjd faktiskt. Hade inte önskat mig något så jag kan ju inte direkt klaga :)

Annars har jag vart mycket hos Nicole och Manne och spelat tv-spel, lekt med deras underbara son och käkat mat. Det har vart superduper mysigt och jag är överlycklig att jag och Nicole funnit varandra igen. <3

Sist men inte minst har jag vart ute och fikat med Jonas och Bella igår, det var hur trevligt som helst. Vi var på ett ställe på söder, precis vid södra station, uppgången mot medborgarplatsen. Vi satt där i två timmar kanske och snacka skit och drack kaffe.
Idag fyller min mamma år, och därför har jag slängt mig ner på stan för att köpa födelsedags present till henne. Vart ett ljusfat i sten, eller nåt liknande. Hon vart iaf superglad... Mammor alltså..


Kommentarer
Postat av: sania claus ★ - MODEBLOGG

grattis får man väl säga när man läst det :)

2010-02-19 @ 23:23:44
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0