Dålig uppdatering

Så jag har inte uppdaterat bra alls dem senaste månaderna. Haha vet inte riktigt vad det berott på. Har inte haft någon direkt lust att dela med mig för någon vad jag har haft för mig. Jag kan inte direkt påstå att jag har gjort något speciellt men ibland har man inte direkt lust att uppdatera varje dag.

Men iaf.. Idag har jag vart en stund i skolan. Hade bara en kort lektion på 50 min så det var ingen lång visit. Efter det åkte jag och Veronica till Gamla Stan för att käka lunch med min pojkvän. Mitt under lunchen säger Veronica " fan, jag skulle vilja pierca tungan bara för att jävlas med mamma!" Jag vart skit peppad och övertalade henne att göra det på en gång så efter lunchen gick vi över till A.N.T. När vi kom dit fick vi vänta ett tag för att piercaren inte kommit än men när han väl kommit gick det rätt fort tills allt var klart. Jag passade på att ta om mitt hål i tungan med tanke på att jag tappade min stav runt julafton.
Efter det åkte vi till Sneakers n' stuff i skanstull för att byta en jacka jag köpte där. Den hade gått sönder vid blixtlåset så jag kunde inte stänga jackan. Så Jag bytte den till samma modell fast en storlek mindre och en annan färg. Känner mig mer nöjd nu än vad jag var innan. Mer än så har väll inte hänt under min dag.

Jackan jag köpte. Den ser ju inte super snygg ut på en skyltdocka kanske, men sitter såklart annorluna på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0