Glow sticks

haha, hittade massa leksaker från japan jag inte packat upp sen jag fick dem av Denniz för ett år sen.
Var typ fem paket glow sticks i olika färger. Han tyckte att jag som "rejvar" så mycket skulle äga dansgolvet med lysande pinnar.
Detta är tre av pinnarna i röd, gul och grön som jag satte ihop till en ring. Perfekt party halsband... not. ;)



Sen fick jag en prydnads leksak. Den där kallas för något speciellt och jag vet inte riktigt vad och jag vet inte hur jag skall förklara den.
En bild säger mer än 1000 ord.
|
|
v



Sen en liten nyckelring som ska föreställe en svamp från supermario. Dem där man tar för att bli stor. Super gullig är den så jag vill inte använda den. Han hänger fint på min sänglampa. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0