Sony Ericsson Aina!

Som jag skrev i tidigare inlägg fyllde jag år för en vecka sen och fick 2000 kr i födelsedagspresent så jag skulle kunna köpa en ny telefon. Det vart en Sony Ericsson Aino, eller Aina som jag kallar den. Hade lite problem med den i början för att få internet inställningarna att funka. Men efter mycket om och men så fick jag igång det och nu funkade den hur bra som helst.
Jag gillar verkligen min nya telefon. Hoppas den håller länge och att det inte blir massa knas i framtiden -__-
Helgen har vart hyfsat ok. I fredags åkte jag till uppsala. Tog ungefär tre timmar att komma fram pga den där jävla kommunala trafiken som inte funkar som den ska. *Suck*
Väl framme i Uppsala gled vi förbi hos Jens, kollade på massa bilder, snacka skit och drack lite öl. Var mycket trevligt. Efter det åkte vi hem till Amara och Christoffer där vi fortsatte att dricka lite öl, snacka skit.
I lördags skulle jag försöka ta mig hem i snökaoset från Uppsala till globen där jag skulle jobba på Rammstein. Likadant som dagen innan tog det mig otroligt låg tid att ta mig fram. Tur att jag hade tagit fel på tiden och började inte jobba förens 17.30 istället för 16.30 så jag var ute i god tid: Även fast trafiken var som den var så hann jag i tid. Helt otroligt.
Rammstein var helt sjukt bra. Ångrar jätte mycket att jag inte hann köpa en biljett så jag kunde vart nere på parkett och rockat röv med alla andra. Men jag ska inte gnälla. Fick se större delen av spelningen och det jag såg var amazing.
Efter Rammsten och efter att jag slutat jobba åkte jag till Gamla Stan för att festa med min klass på en helt vanlig klassfest... som inte vart en helt vanlig klassfest. Det var snarare en hångelfest. Jag tänker inte gå in på vidare detaljer. Haha.

Idag hoppar jag på att Molle och Danne kommer förbi och kollar på missarna, och sen ska jag kolla på Familjen Annorlunda och bara ta det lugnt.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0