Trött

wow, jag är verkligen slut i rutan idag! Först var jag på kontoret från klockan 09.00 och satt och pillade med mina recensioner. 14.20 flydde jag och Jens till Stureplan för att fota en personlig stylist för affärsmän. Var faktiskt roligt. Fick prova massa snygga kavajer. Föll för en helt vanlig svart som jag tror jag ska gå tillbaka och köpa :$
hihi
Imorgon ska jag ut och snackar med gubbar och gummor på stan och fråga dem om deras hotellvanor när dem reser utomlands.  Har ingenting direkt att säga om det för jag har inte hunnit tänka än (a)

Nu ska jag äta en stor portion pasta Carbonara sen ska jag smälta maten ocj strax efter det hoppa hopprep. haha Min nya grej!

Puss och kram smisk på stan!


Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

en snygging ;)

2010-03-24 @ 16:43:18
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj då! ME LIKE! :-D

2010-04-26 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0