15.33

morrn morrn i stugan!
Fan, failade idag också med att sova till 14.30. Förstår inte riktigt vad mitt problem är alltså. Hur svårt ska deyt behöva vara att bara gå upp när klockan ringer.. 10 är inte direkt tidigt. -__-
Skulle pluggat med Diana idag också, men blev lite ändrade planer tyvärr då hon va tvungen att hälsa på en kompis på sjukhuset. What do to, vi får ta det på måndag i stället!

Imorrn är det jobb för hela slanten.. Ska vara i globen från 11 - 02 och det är fan inte nådigt. Jag kommer vara så köörd efter.  Känner jag mig själv rätt kommer jag väll säkert tvinga mig själv ut på krogen eller annat efteråt, men måste fan ta det lite lugnt innan bravaderna på lördag! :D

Kommentarer
Postat av: IJDVJSDILO

Hahaha XD jag känner igen mig i dig... ibland tror jag fan att klockan inte ringer bara för att jävlas, för inte fan har man något minne av att den ringde och väckte en :O inte heller att man stängde av den ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0