Arbetsintervju

Nu sitter jag i bilen på väg hem från intervjun. Känns som det gick helt okej även fast jag inte hade så mycket att säga. Jag har ju egentligen inte så stor arbetserfarenhet. Garderoben i globen och en vecka som telefonförsäljare förra sommaren men inte mer än så. Men det är väll vanligt i den här åldern, när ska man hunnit ha ett fast jobb samtidigt som man gått i skolan?
Vi pratade iaf om företaget menigo och hur det var uppbyggt i olika avdelningar samt vilka som satt vart. Sen på såklart vad dem behövde mig till och vad det handlade om.
Dock har jag lite konkurrens då det ska komma en annan tjej senare idag på intervju. Men jag håller tummarna. :-) Nu ska jag hem och lägga mig ett tag. Har som sagt inte sovit så mycket inatt. :-)
Hörs sen. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0