Gårdagen

Goddag!
Gårdagen kanske inte var det roligaste jag någonsin vart med om. Vi skulle suttit hemma hos Erika med några kompisar och dricka några öl och ta det lugnt. Vid 23 säger våra kompisar att dem inte ville komma för dem skulle på en annan fest som vi inte fick hänga med på. Det var tydligen för mycket folk och bla bla, och det förstår man att man inte vill ha hem random människor man inte känner när det redan är hur mycket folk som helst.
Så vi sitter alltså vid 12 hemma hos Erika och har ingenting att göra. Vi ringer runt, men det är ingenting som händer, dessutom är vi såpass långt borta att det skulle ta minst en timme för att komma någonvart.
Till slut ringer jag till Petter som egentligen skulle kommit till Erika tidigare och tjatar på honom att han ska tjata på dem som hade den där festen att vi skulle få komma. Efter mycket om och men ger dem med sig och vi får komma på ett villkor. Att vi inte skulle sova över.
Jag och Erika kastar oss i en taxi och kommer till slut till festen. Jo det var väll ett par stycken där men kanske inte världens drag. Vi drack ett par öl, sen tröttna vi och tog oss hem.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Jag har inga pengar så jag tror det blir att stanna hemma för min del faktiskt.
Jaja, nu ska jag sova lite!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej

hur är allt med dej?

hoppas du haft en fin helg!

kram ♥

2010-04-11 @ 13:28:29
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0