Godmorgon

Ja här är man uppe med tuppen efter ca 3 timmars sömn. Känner mig som ett levande exempel av en zombie i huvudet.
Anledningen till att jag är uppe vid denna tidiga timme är att jag faktiskt ska på en arbetsintevju på min fars jobb. Det ska vara ett enkelt dator och sorterings jobb där jag ska slå årdrar och sortera papper. Kanske inte världens roligaste jobb, men det är pengar.
Det som är lite tråkigt med det är att det är ett sommar jobb som sträcker sig över hela mitt sommarlov i princip.  Börjar V.28 och slutar V.35 så jag kommer tyvärr inte kunna göra så mycket i sommar. Allt det som jag planerat kan jag bara säga tack och adjö till.. Om jag får jobbet det vill säga.
Jag ska vara där 08.00, sen lär det där ta en halvtimme kanske sen ska jag springa hem och göra en krashlandning rätt ner i min säng. Jag är så sjukt trött nämligen!

Ang. mitt spets linne jag bloggade om igår, så vart det faktiskt klart. Jag orkade inte uppdatera dock, för jag tyckte det vart för sent och var tvungen att gå och lägga mig när jag skulle upp så tidigt. Jag ska ta bild senare i dag och visa. Vart himmla snyggt under kavajen. Måste dock dra upp banden lite så det inte ser för billigt ut. (:

Nu ska jag åka!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0