Men Sluta

Seriöst, är det bara jag som irriterar mig på kommentarer som " hej vilken fin blogg. ska vi bli vänner på blogglovin" eller liknande? Dem flesta som kommenterar min blogg är bara sånna som vill att jag ska kolla in deras. Jag kunde inte bry mig mindre om era ointressanta bloggar som handlar om era fula kläder ni köpt på BIKBOK, hur mycket godis ni äter eller hur sönderblonderat hår ni har. SERIÖST, dem flesta tjejer som ligger på toplistan kommer inte med något intressant what so ever. Jag kanske inte är så jävla intressant heller, men inte bryr jag mig för det. Dem som ska ligga på toplistan enligt mig ska hålla sig till en speciell genre, kanske ha starka åsikter eller annat som man finner är intressant. Inte bara " Hey, idag har jag köpt 10000 kilo godis, och nu ska jag kolla på shutter Island" medans det finns dem som verkligen verkligen har något att komma med. Vissa av tjejerna som ligger högt upp har ju ioförsig något intressant att läsa i deras bloggar som tex deras graviditet, dem som kämpar mot ångest, missbrukande föräldrar, eller dem som är super mode intresserad som designar sina kläder och är kreativa.
En fotoblogg tex ska vara en FOTOblogg. Inte en bild någon gång ibland som är på en ful blomma eller ett blad med lite vattendroppar på som dessutom är oskarpa.
Nu tror säkert alla att jag bara är avundsjuk eller dittan och dattan men nej det är jag inte. Jag bryr mig inte om ingen läser min blogg, eller om ingen kommenterar. Jag skriver och lägger ut bilder för mina vänner och mig själv först och främst för att dem ska hänga med i mitt liv litegrann.
Jag blir såklart super glad om andra kommenterar och så, men snälla SKRIV NÅGOT VETTIGT OM DET JAG SKRIVIT I MIN BLOGG. Nästa person som skriver " fin header, jag har en tävling på min blogg" eller liknande, kommer jag spy GALLA över.



Kommentarer
Postat av: emmelist

jo helgen har varit kanon! firade min mamma som fyllt 50. hade ordnat en överraskningsfest. skitskoj! vad har du gjort`?

2010-04-20 @ 12:58:52
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: simone

haha jag håller helt med dig, sådana kommentarer tar jag bort med en gång! Så jävla fattigt att man inte ens orkar läsa en rad eller kommentera en bild ^^

2010-04-20 @ 14:03:18
URL: http://fattybom.se
Postat av: Ellie

Din header ;) nä, jag bara skoja! Jag håller verkligen med dig. Det är ännu värre om man bloggar på devote. Hela den sidan är som en stor tävling. Sjukt jobbigt! Tur att det inte är bara jag som tycker så.

Kram

2010-04-21 @ 10:32:58
URL: http://nattbloggen.devote.se
Postat av: Martina

haha aggro ;) Hatar också sånt där. Undrar hur man orkar sitta och spamma runt ^^.

2010-04-23 @ 17:30:46
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0