NattUppdate

Hello Sportsfans.
Sitter fortfarande hemma hos Erika, dock är hon inte så närvarande för tillfället. Hon har nämligen somnat i soffan fram för Instängd på DVD. Så jag sitter här ensam i en kolsvart lägenhet och kollar på skräckis.. bah.. läskigt.
Hände en kul grej för ett litet tag sen.. Erika snackade i sömnen. haha. Jag ligger iprincip på henne och har en kudde på hennes höft där jag har mitt huvud, och så hör jag hur en sovande erika säger " Vad fult hennes hår var" men några sekunder senare vaknar hon upp och säger " oj, jag tror jag drömde". Det var så gulligt. Hon hade drömt att en av tjejerna i filmen hade ett stort burrigt hår som stod åt alla håll och kanter och att hon hade några konstiga slingor i det. Erika är nämligen frisör efter tre år på gymnasiet och sötnosen har redanarbetsskador. haha!

Imorgonbitti kanske jag ska bli klippt av henne föresten. Men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. Egentligen vill jag har jätte jätte långt spikrakt hår, men jag är så trött på att ha det som det är nu så jag vill ha någon slags förändring. Lugg är självklart fint, men det är så jobbigt att pilla med hela tiden. /: jag vill ha en rätt enkel frisyr som man slipper hålla på att fixa med. Man ska kunna gå upp på morgonen och se bra ut i håret utan att behövt göra nåt.
Den här frisyren på Lauren Conrad tycker jag är fin, men jag vet inte om jag kommer passa i den. Kanske kommer det bli för kort på mig och jag är rädd att jag kommer se yngre ut .
 



Sen får man tänka på hur den kommer se ut i svart också med tanke på att jag är svarthårig. 
Ska höra med Den sovande frisören imorgonbitti.
Nu ska jag bära damen och mig själv till sängs.
OVER N OUT

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0