Skor

Hittade ett par sjukt Snygga skor som jag vill ha.
Jag som egentligen inte går i klackar, men dessa var ju sjukt snygga. Gillar den höga klacken och platån! 
Fast för mig är inte 600 kr bara att dra fram ur plånkan utan det måste planeras hur gärna jag än vill ha dem. Hoppas på en bra lön så jag kan köpa dem. Är dem inte fina? :)

 

Vad händer ikväll då?

Klockan är förvisso halv 2 på natten så jag tror inte det är så många som är vakna, men någon stackars själ möjligtvis?

Har för övrigt köpt en TV idag. Eller ja, Mamma och pappa hör köpt en 32" till mig som jag nu kollar Offside på. Har aldrig sett den, vet någon om den är bra? Märker jag iofs kanske.

Sen har jag spelat Battlefield: Bad Company 2 men blev sjukt förbannad för min connection dör konstans. *Suck* Det slutar med att att jag slår kontrollen i fotöljen och stänger av speler. Och nu sitter jag här.

Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Det var en väldigt fin banner du har - riktigt läckra bilder =)

2010-04-07 @ 07:46:53
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0