Trött i mössan

Det känns inte som jag gjort något vettigt den här helgen för 5 öre. Har haft det mysigt med killen i uppsala men det enda vi gjort är att kolla på tv, spela tvspel eller sitta vid datorn.. Känns inte så speciellt givande alls faktiskt. Det har vart lite halvdassigt väder i helgen, men det har endå vart varmt så varför inte gå ut. Men jag vet liksom inte vad jag ska göra själv utomhus. Casper vill inte gå ut, och jag vill inte sitta inne så då får jag gå ut själv. Men VAD ska jag göra. Sätta mig i en lekpark som ett mobbat barn eller gå på en promenad och gå vilse. Även fast jag spenderat mycket tid i uppsala så är jag inte så bra på området.

Well, snart kommer fler bilder från fotograferingen med Fanny, har redigerat ett par till.
Det vore kul att gå lite kommentarer ang. mina bilder så jag vet vad jag kan göra bättre och vad jag redan gjort bra. Man vill ju utväcklas och inte bara stå stilla på samma plats.

Imorgon börjar skolan igen efter 5 veckors praktik. Jag står fortfarande och väger mellan att gå kvar i skolan eller hoppa av. Jag har verkligen ingen lust att hoppa av skolan, jag vill vara duktig och sköta mig men just nu går det inte. Jag ligger efter i samtliga ämnen vilket gör att jag får ångest och stoppar huvudet i sanden och går inte alls dit. vilket då gör att jag blir skyldig CSN pengar för studiebidrag dem inte tycker jag ska få och hur ska jag betala dem pengarna med min lön? Det funkar inte.  Imorgon ska vi ha möte med kuratorn där vi ska försöka komma fram till något vettigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0